Han är grym på att laga mat...

har just varit nere till grannen och gett alla marsvin gräs, jag var med pappas hund i skrubba idag och plockade två stora kassar gräs till alla våra grisar...

idag började jag dagen med att städa, dammsög och skurade, hängde in alla tvätt från mina 3 maskiner jag körde igår, skurade badrummet också, sen kom gubben och lilltjejen hem som varit ute och handlat. så nu stack jag iväg en runda, först till centrum och köpte ett JÄTTE vattengevär till lilltejen och handlade lite på ica, sen till pappa och tog med hunden på en runda. efter det hem och åt fiskgryta som gubben gjort, så j-vla gott, han är grym på att laga mat ; )

sen fick jag sitta i mobil telefon i 40 (!) minuter till bredbandsbolaget eftersom vårat internet och telefon lagt av, igen, så j-vla trött på dom...

nä, nu ska jag gå och duscha...later...

  

Kommentarer
Postat av: Mikela

Hoppas allt går bra där hemma, här har vi det toppen!!

Tuvas feber har dock inte gett sig helt än..



2008-07-09 @ 23:08:23
Postat av: Anonym

har du bredbandsbolaget din stackare. Det hade jag oxå förut. ALDRIG mera säger jag bara. Dom är helt VÄRDELÖSA!!!!!!

2008-07-09 @ 23:13:45
Postat av: DaysOfMyLife

jo, man börjar ju bli smått trött på bredbandsbolaget, men är så f-rbannat lat och pallar inte byta...

2008-07-11 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0