4th of July...

ett par av våra grannar hade bjudit in vänner till en barbeque idag och att fira 4th of July, 

mannen i familjen som är amerikanare fick en cancerdiagnos för 1 1/2 år sedan, men är nu friskförklarad.  så familjen hade bjudit in vänner, arbetskollegor som funnits där och stöttat dom under den perioden på olika sätt. vi var kanske ca 50 stycken, det grillades hamburgare och korv med coleslaw till, sen spelade vi kubb och umgicks,  alla barnen sprang runt och lekte och hade kul. vi blev kvar till sist och hjälpte till att städa undan allt, så det blev väldigt sent i kväll med, men så j-vla trevligt...vi har så urtrevliga grannar i det här huset, och en bra sammanhållning, vi har just döpts oss själva till "club 9"...efter vår port...

annars idag har jag varit och shoppat nya skor och ett jättefint halsband till lilltjejen, spanade in en väska också som jag går och småfunderar på...postade mina brev om pocketbrevet, så får väll se om det dimper ner några pocketböcker i lådan nu då. var förbi pappa en jättesnabbis och sprang i skogen med hunden och pussade på katterna, sen förbi de där sköldpaddorna, idag hade faktiskt den minsta av dom kommit upp ur sin grop den grävt, och den andra petade jag på och den lever iaf, konstiga djur , ) 

väntar bara på tvättmaskinen här nu så ska jag sova, men får ju lov att erkänna att jag gillar att sitta uppe de här tidiga somriga nattimmarna...sussi gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0