Städa städa varje fredag, eller varje tisdag......

då har man varit lite duktig då, damsugit och skurat, duschat lilltjejen, fast det blev lite bökigt eftersom det j-a fästet mellan duschmunstycket och slangen bestämde sig för att "ha sönder sig" när det skulle duschas, j-f-b-k-s. ...men det fick gå med slangen istället, som nån j-a lantis dusch haha. hoppas det funkar när jag ska duscha sen också,annars får det bli raggardusch ; )

nu är snart potatis och skinkgratängen klar som jag lagar tills imorgon (f-n vad jag är duktig!!), sen ska jag duscha och sätta igång en tvätt också, har även hunnit med att göra rent till marsvinen, dom är så lyckliga i sin nya stora bur, lägger in en före och efter bild på den gamla och nya buren så ni får se. tindras favoritplats är uppe på taket till tvåvåningshuset!! huset till höger har min gulliga pappa byggt till dom.

ska väll ta ut min gratäng ur ungnen nu så får vi väll se om det blir ätbart....



Gamla buren



image57

Nya buren

image63


Kommentarer
Postat av: Mikela

Det blev ju jättefint ju, ska gå ner i morgon o köpa ett sånt där hus jag med!

2008-02-26 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0