Pissväder

det bara regnar och regnar, trist. jaja, prata precis med min kära granne om bloggandet, tur att man inte har något liv, så man hinner blogga.. haha.

ska ta och dansa runt med damsugaren lite och få  lite snyggt här hemma, sen måste jag få lilltjejen i duschen innan hon ska i säng. sen ska jag väll sätta mig lite och kolla på datan efter vad som går på bio eller vad som händer på stan nu under sportlovet, nått kul ska man väll hitta på nu när vi är lediga.

sen är det säkert massa bra på tv, om inte så har jag en massa dvd filmer som jag inte hunnit se ännu, förra veckan kolla jag på Xanadu med olivia newton john, det var lääänge sen jag såg den....som sagt man är lite film och tv torsk ; )

återkommer väll med min spännande vardag senare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0