Nybörjare!

Jaha, då var man bloggare då, min granne började blogga för ett par dagar sedan, så nu måste jag också prova på detta nya "fenomen", som om omvärlden skulle vara intresserad av min vardag, jaja, here goes...

kom just på ett nytt ord (tror jag) att beskriva mig själv med, soapaholic. är riktigt torsk på såpor av alla sorter,  följer slaviskt Days of our lives (därav mitt bloggnamn). fastnade på den när min dotter föddes för 5 1/2 år sedan och man satt framför tv'n och ammade, sen var man körd...sen är det så sjukt mycket kul på tv, desperate housewives, 2 1/2 men, men in trees, medium, ghostwhisperer, american idol, seinfeld,och en av mina absoluta favoriter- design:simon & tomas, jag avgudar dessa charmiga, lull lulliga killar, f-n vad kul dom är, en dröm skulle gå i uppfyllelse att få hit dom och lull lulla mitt hem, det sa t o m min lilltjej när vi kolla på dom ikväll (ja, hon tittar också på programmet)-mamma, tänk om dom kunde komma hit till oss och göra så där fint också. drömma går ju....fast det skulle ju verkligen behövas en renovering här hemma, framförallt vardagsrummet som ser ut som hemma hos någon pensionär, när vi inredde det för X antal år sedan var det väldigt modernt med mörka ekmöbler och vi inredde med carpati som vi tyckte var väldigt lyxigt då, dom är ju rätt snygga egentligen, men det känns väldigt mörkt och gammalt, skulle vilja ha två stora feta tvåsits soffor en låg bänk med platt-tv'n på och lite trivselbelysning och inte så värst mycket mer. var på Ikea med grannen igår, vi pratade om nån kille i USA som vann 240 miljoner dollar (eller var det 270), f-n vad kul man kunde ha med sånna cash, drömma, drömma, drömma..........

nähä, börjar man bli långrandig nu kanske, ska nog dricka upp mitt orientaliska kanelte nu och njuta av kvällens
lugn.....


 

Kommentarer
Postat av: Mikela

Hej och välkommen kära granne, ska bli spännande att följa din blogg framöver:)))
Vi kommer ju inte ha några hemligheter för någon nu....hahaha
Nä nu ska jag till jobbet, kram

2008-02-26 @ 07:40:33
URL: http://mikela71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0