Mmmm...

sådär, nu har jag duschat och renoverat mig, använde en ansiktsmask från min favoritserie Oliv, dom har urläckra produkter som jag är helt såld på. hängt tvätten har jag också gjort, vattnat blommorna och marsvinen har fått sin dagliga dos c-vitamin och katterna sin PlaqueOff. gratängen blev helt ok, nu behöver jag bara göra lite grönsaker till imorgon, skönt. så nu sitter jag här med min kvällsliga (man säger ju dagliga, så då måste ju kvällsliga funka...) kopp orientaliskt kanelte. f-n vad det är gott, provade det där bantarteet som dom pratar om, men fy sat-n vilket bajsvatten, smakade ju  avlopp, konstigt att folk går ner i vikt när dom dricker det där, dom kräks väll upp det dom ätit tre dagar tillbaka efter en kopp sånt skit, bläääää!!!

nu är det jay leno på tv, inte för att vara taskig alltså, men fy f-n vad mycket dumma jänkare det finns....

det är helt sjukt vad tiden springer iväg, man börjar göra nått och tänker att jag hinner nog det och det också innan klockan är *. men icke då, tiden motarbetar mig totalt, tror den går bakom ryggen på mig, gud så vitsigt (inte!) allvarligt talat, skulle lätt kunna lägga på ett gäng timmar per dygn, ca. 5 -6 extra till sömn och 4-5 till tv och film-tittande. kanske ett par till timmar till annat kul, alltid finns det något att göra.

nähä, dags att gå och lägga sig om jag ska hinna titta lite på det jag bandat idag.....sussi gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0