Huvudvärk idag med...

börjar kännas lite småjobbigt med denna huvudvärk nu... nu har jag tagit ett par alvedon och vilat lite, lunchen är avklarad och vi ska ta och åka över till min vän och få håret fixat nu, så j-a skönt...

solen skiner fortfarande så det ska bli skönt att komma ut lite, särskilt att lilltjejen får komma ut, min vän har en dotter som är ganska precis ett år äldre (det skiljer ett år och tre dagar) så dom ska få leka, dom har inte setts på ett tag, och längtar efter varandra. sen ska vi väll iväg och handla lite inför helgen, det ska väll bli nått gott till let's dance ikväll.

vi ska förbi morfar också och se till att katterna och hunden får sin PlaqueOff, som sagt, morfar tycker det är bättre att jag sköter det där ; ))

undrar vad man ska ha till middag ikväll.....??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0