Blonds have more fun.....

så då var man äntligen blond igen, har alltid varit blond, men för ett par år sen så vart jag lite galen och ville prova på att vara brunett, riktigt mörkt, det var spännande och lite nytt, men nu har jag längtat efter att bli blond igen, sagt och gjort, var ju hos min vän som är frisör idag, hon är värd sin vikt i guld, så hon fixa som vanligt iordning en så man känner sig riktigt bortskämd, fast jag hade lite dåligt samvete då hon samtidigt bar runt på sin lillbebis på 3 månader (som var helt bedårande, gulle gullgull), som sagt, hon är proffsig, hennes stora tjej och min dotter lekte och hade kul (det finns en sån busig pappa där hemma ; )) också), tänkte bjuda med hennes dotter på bio med oss på söndag som tack för hjälpen....

sen blev det fredagspizza (oxfil'e och bearnais)  och let's dance hos morfar, och så den dagliga dosen Plaqueoff till katterna och hunden, så det blev ganska sent innan vi var hemma, så det var bara snabbt in i duschen för lilltjejen och rengöring hos marsvinen, kvällens meny blev röd paprika, gurka, gula och röda körsbärstomater och så klart pellets och hö.

funderar på om jag ska orka kolla nån rulle, har en hel del bra som jag inte har hunnit titta på, sen fick jag ett infall och blev lite inne på att kolla på "notting hill" igen, kan se den om och om igen, älskar hugh grant, imorgon är det "om en pojke" på tv med honom, älskar också "bridget jones" filmerna. annars är det helt klart bruce willis som gäller, han är klart bäst!!!! min mamma är också helt tokig i honom. lite insider information- en annan granne har en väninna som har haft det lite lattjo lajban med brucan efter att hon träffat honom och hans följe på en nattklubb i philly tror jag det var, lite avis är man allt, tur att man har en sån hunkig karl själv ; ))

visst är han något extra....

image44image45image46image47
image48image49image50image51

back to reality...ska hänga lite tvätt nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0