Urgulliga Lejonkaninungar...

Idag åkte jag med min pappa till en nyöppnad djuraffär, vi köpte både hund och kattmat, ta 2 betala för 1, suveränt när vi sammanlagt har 1 hund och 8 katter (och lilltjejens 2 marsvin får vi inte glömma). Jag passade på att köpa juklappar till alla katter och hunden samt marsvinen också. Dom hade urgulliga Lejonkaninungar där, gissa om man ville ta med en eller att par hem.

Sen skulle jag på möte på jobbet så lilltjejen stannade hos morfar en stund och lekte med katterna där med en nyinköpt laserpekare, men dom var tydligen så slöa alla idag så det blev ingen fart på dom, så hon får prova imorgon igen.

Efter mötet så åkte jag direkt till simningen och mötte gubben och lilltjejen, idag var det sista gången för terminen. Vi  stannade ett tag efteråt så hon fick leka, hon simmade ryggsim och övade på att dyka. Sen blev det McDonalds efteråt, inte så värst spännande.

Nä, nu ska jag se till att få henne i säng...bye...

Teddy Lejon kaniner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0