Singelkryssning...??

Skulle ju inte påstå att jag är någon mästerbloggare precis... : )

Jag försökte faktiskt göra ett inlägg igår kväll, men det gick bara inte att logga in. Har ju varit lite dålig på att blogga sista tiden (igen). Men det är så s*tans mycket under julen så jag prioriterade faktiskt bort det. Julen var iaf jättetrevlig, hade familjen hemma hos oss, paketena simmade fram över hela vardagsrumsgolvet, granen var tydligen inte stor nog : ). Vi åt och drack gott, öppnade paket, spelade Buzz som är urkul och bara umgicks, precis så där trevligt som det ska vara.

Sen fyllde ju gubben år i mellandagarna, så jag och lilltjejen överraskade honom med en kryssning. När vi satt i terminalen och väntade på avgång så hände något lustigt, helt plötsligt dyker gubbens bror med sambo och deras tre barn upp, och ingen av oss visste att de andra skulle åka. Roligt värre så fick vi hytterna 6 dörrar ifrån varandra, skumt eller...?? Men barnen blev jätteglada för det var inte så jättemycket barn på resan, vi hade nämligen bokat ett datum då det var "singelkryssning", hahaha, mitt i jullovet, är inte det lite konstigt att ha en sådan resa då? Ingen av oss hade sett det, men det funkade ändå, det var ganska blandat ändå. Kul hade vi iaf. 

Så nu ska man planera inför Nyår, vet inte vad vi ska äta. Jag tycker att det är så mycket med julen och gubbens födelsedag, så när det är dags för Nyår  har man liksom ingen ork kvar, det blir så mycket på en gång. Men något ska vi väll hitta på.

Ikväll ska jag iaf jobba...ha're...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0