Måndagmorgon... : ((

Usch vad trött man var imorse...

Har ätit frukost och fixat betalningen på Filippa K klänningen jag köpt till lilltjejen på Tradera för 58:-, snacka om kanonpris för en fin märkesklänning till henne : )

Ska ta och göra rent till marsvinen och duscha, sen ska jag ner till centrum och handla julkort, det är ju sista dagen att skicka imorgon. Förr i tiden brukade jag skicka typ 30-40 julkort, men det var så få som skicka tillbaka så jag tröttnade, nu kollar jag vilka som skicka till mig förra året och dom skickar jag till i år. Känns lite mer ekonomiskt också.

Sen ska jag hämta lilltjejen  i skolan och så ska vi in till stan och hämta mormor, vi tre ska till Kungens kurva och shoppa idag, det blir iaf Ikea, Toysrus och Zoovaruhuset, sen får vi se vad vi hinner med (eller orkar).

Men nu måsta jag sätta fart, ska ju iväg snart...ha en solig dag : ) ...

                     

Kommentarer
Postat av: Mikela

Hehe då blir jag utan kort i år då..:)

2008-12-15 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0