Lite stressigt innan Jul...

Då ska man fixa det sista inför Julafton då...

Vi ska iväg till kyrkogårdarna nu och sätta ljus så slipper man stressa med det imorgon, sen ska vi handla ett par sista saker som vörtröd, mandariner mm. Ska förbi morfar också och hämta den julmat som jag lämnade där igår för jag inte kunde bära hem allt efter vår handling. Så då tror jag att det blir en promenad med hunden också.

Sen ska jag hem och städa, stryka juldukarna, gubben och lilltjejen ska göra pepparkakshuset och så ska vi göra marsipangodis i doppad choklad. Utöver det har man liet annat pyssel också, men det ska väll vara lite stressigt innan jul : )

Så får passa på att önska Er alla en riktigt God Jul...
 
   

Kommentarer
Postat av: MIkela

God Jul och Gott Nytt år på er!!

Kramar från grannen och alla barnen och alla djuren:)

2008-12-23 @ 22:48:45
Postat av: Vicke

Svar: Tack för dina rader i min gästbok men i det här inlägget är det en bild med min adress, jag ber dig att gå igenom alla dina inlägg

2009-01-06 @ 08:32:17
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0