Jobba på en Lördag...

Idag har jag jobbat hela dagen...

Jobbade ju kväll igår och kom hem med värsta huvudvärken, så det var bara äta och sen plocka in tvätten och fixa till katterna och marsvinen, kolla lite tv med lilltjejen och gubben, dom somnade båda två på soffan så jag bar in henne (inte gubben, av giltiga skäl). sen gick jag och la mig jag med.

Idag var det skönt att få sova lite längre än vardagsmorgnarna, iaf till 10.00 fick jag sova, skööönt! Sen var det dags att gå upp och göra sig iordning till jobbet. Jag slutar runt 17.30 så då är det bara hem och äta och sen göra Lördagskväll, ska bli så mysigt att få mysa med min familj, kanske titta på en film och bara slappa i soffan. Lite godis lär det ju bli också.

Funderar på om jag ska hämta lilltjejen och åka till Godissvampen och handla lite lördagsgodis och så kunde ju hon få hyra en film, nånting kul ska man väll göra en Lördag. imorgon skulle jag vilja göra något kul med henne också eftersom jag jobbat idag, ska kolla med gubben om vi ska gå på bio eller hitta på något annat, kanske Heron City, han ville ju gå på Elgiganten och kolla på ett Playstation 3. det tycker han att vi ska ge varandra i julklapp (för jag spelar ju sååå mycket tv-spel!!) Nä, jag vill ha en glaseld i julklapp!!!!! Kostar bara massa(!!!!) pengar, men en sådan vill jag ha.

Nästa vecka är jag ledig hela veckan (än så länge). Vi har bara möte på Torsdag, så då tänkte jag försöka få lite julhandling avklarad. Men har fortfarande inte helt klara önskelistor, grubbel grubbel.

Nu ska jag stänga om 7 minuter. Ni får ha en trevlig Lördagskväll...


Drömma drömma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0