Jakten på julstjärnan...

Imorse vaknade lilltjejen självmant 06.00, studsade ur sängen och  - Nu ska jag öppna mina julkalendrar! Gullunge : ). Det blev iaf en mysig morgon med frukost framför Tv'n med julkalendern.

Jag var ledig idag, så när jag hämtade lilltjejen efter skolan åkte vi direkt till Farsta, vi skulle köpa nya julstjärnor till sovrummen, hon ville ha en lila/rosa och jag en turkos. Vi sprang runt i alla tänkbara affärer och hittade två som vi ville ha på Åhlens. Vi fikade och kollade lite kläder också. Vi var inne på BR två gånger och rekade julklappar, i år är det skitsvårt att komma på vad vi ska köpa til henne. Men vi har ju lite tid på oss, säger vi nu ja, sen står man där två dagar innan med värsta paniken...

Kvällen gick åt till att springa runt till grannarna och kränga kattkalendrarna jag säljer för att stödja ett katthem, och alla ville köpa, gulle er! Dessutom fick jag en trevlig pratstund med dom alla : )

Sen fortsatte jag kvällen med att vika tvätt och kolla lite Tv, men nu ska jag sussa...natti natti...




Lilltjejens julstjärna. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0