Fy f*n vad vidrigt...

Det var någon sjuk j*vel som kommenterat ett av mina inlägg, och denna någon undrade vad jag tyckte om dennes blogg, tänkte inte på namnet på bloggen utan tänkte bara kolla in den då, men fy f*n!!  Bajsbloggen, någon sjuk j*vel som fotar sitt eget bajs och lägger upp bilder på, vem f*n vill se det..!!?? Hur j*vla vidrigt som helst, kanske är jag känslig, men inte vill jag läsa eller se framför allt om andras skit eller magproblem, nä, den bloggen kommer inte jag kolla in igen, sjukt!!

Ikväll på jobbet var det ganska stökigt, en massa fulla gapiga ungdomar, men det gick ändå, skönt att komma hem. Jag var förbi kyrkogårdarna på hemvägen och tände ljus inför Nyår, tur att man inte är mörkrädd när man springer runt i beckmörker själv på kvällen inne på Skogskyrkogården...Buuhuuuu!!!!

Har precis tagit mig en kopp te och en smörgås, ska ta och kolla på "Ghost" tror jag, minns ni den? Med Demi Moore och Patrick Swayze, det var så himla länge sen jag såg den.

Hoppas ni haft en trevlig kväll och jag får passa på att önska Gott Nytt År!!!

                                   

               



 

Kommentarer
Postat av: Mikela

Gott Nytt År och tack för det år som gått!!

Världens bästa grannar har jag!

Kram

2008-12-31 @ 01:29:25
Postat av: Vicke

jag ber dig att ta bort alla bilder som du har kopierat på min sida, du får spara ner dom

2009-01-05 @ 14:47:02
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0