Fredag...!!!

Så är det äntligen Fredag...

Det spelar ingen roll om man är ledigi vecka eller jobbar helger, Fredag är alltid Fredag. Det är någon magisk känsla med den dagen, eller vad tycker ni?

Idag har det i vanlig ordning regnat och regnat och regnat, man blir inte förvånad när man tittar ut längre på morgonen. Så juligt, eller hur! Tänk vad lite snö kan göra, så fort den lilla snö som kom för ett par veckor sen lagt sig fick jag värsta julkänslan i hela kroppen, om det bara kunde bli ett par minusgrader så skulle vi få en vit jul, istället för det här eviga regnandet.

I helgen ska min pappa stå på julmarknad så vi ska vara hundvakt, vi ska även åka till marknaden, det brukar vara gratis ponnyridning och en massa skoj, sen vill lilltjejen så gärna hjälpa morfar på marknaden, så då kan ju jag gå med hunden på en promenad och hon kan var inne hos morfar, han har sån tur för dom får stå inomhus på den här marknaden, så slipper dom stå i ösregnet. Annars brukar ju oftast marknader vara utomhus.

Idag åt vi middag på en Thailändsk restaurang, jag och gubben åt kyckling i röd curry med ris och grönsaker, lilltjejen åt kycklingspett med jordnötssås och ris, supergott, så lyxigt att gå ut och äta ibland. Efteråt stannade vi och köpte hem lite godis, när vi kom hem gjorde jag rent till marsvinen, och så tog jag en runda med dammsugaren. Nu ska jag slappa framför Tv'n en stund och bara njuta av att det är Fredag.

Ha en riktigt skön Fredagskväll...tjao...

 

Kommentarer
Postat av: Bettan

SVAR; ha en trevlig Lucia du med:)

2008-12-13 @ 17:03:19
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0