Äntligen Tisdag...

Nu är det dags...

Ikväll är det säsongens sista "Desperate Housewives", sen får man som vanlot vänta en halv evighet innan mästa säsong kommer, när jag var lite följde säsongerna på tv-programmena skolans terminer, då började dom efter sommarlovet ocj hade uppehåll över jul, vad var det för fel på det liksom!!??

Nä, nu är det bara ett par minuter kvar och jag måste göra en kvällsmacka: Ska ut med grannens hund ikväll också, den stackarn har bosatt sig på dass (stackars dig). Jag vill inte bli smittad : (

Ha're...
 

Kommentarer
Postat av: MIkela

Nä du jag är inte så road direkt av detta:) Men tack för att du alltid ställer upp!!

2008-12-09 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0