Aj aj aj...

Inte jag då, utan min plånbok som säger aj aj aj efter dagens julhandel...  

Var ju till Kungens kurva idag, och det blev både Zoo varuhuset, Ikea och Toysrus. Det sved i plånkan kan jag säga, har gjort av med ett X antal dineros idag : ) , men många klappar blev det ; )

Tror ni jag var nöjd sen, nä, när jag kom hem så lämna jag lilltjejen med gubben och åkte ner till centrum för att handla julkort, så blev det ytterligare lite klapphandling...fy på mig...men jag har faktiskt gjort en del riktigt bra fynd.

Har gått igenom alla kassar med gubben nu och sorterat och visat honom alla inköp och det blev godkännt! Men börjar ju känna mig ruskigt trött, så det är nog läge för sängen. Tänkte ta med lilltjejen till stan någon dag, vi ska gå och kolla julmarknaden på Stortorget och kolla in julskyltningen på NK, det är tradition, det gör vi varje år.

Ska ta och sänga mig nu...natti natti...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0