Värsta kärringen...

så var den här månadens roliga över igen, räkningarna...blääää!!!!
 
idag var jag och lilltjejen till simhallen efter skolan, skönt att inte bara gå på simskolan nu när hon har lärt sig simma så bra, utan leka lite också, i måndags tog hon ju både silver- och guldfisken. silverfisken ska man simma 25 meter på grunt och hoppa i från kanten, och samma på guld fast på det djupa!! och innan har hon ju inte velat hoppa utan att nån tar emot. men i måndags på simskolan så studsa hon i- bara så där!! så duktig, det har släppt ordentligt för henne med simningen nu, så kul!! och idag gjorde hon sköldpaddan, då ska man flyta på rygg och vända till magläge utan att sätta i fötterna, det grejade hon både på grunt och djupt vatten.

nu när jag är ute och kör känner jag mig som värsta kärringen, min bil har batteriet lagt av på så jag kör runt i gubbens BMW M3, värsta vrålåket som det brummar om som värsta racerbilen, passar ju verkligen mig, hahaha. man får lite konstiga blickar här och där, särskilt från unga killar, hahaha. men det bjussar jag på. det är ju ändå jag som kör cool bil och inte dom, hahahaha.

nähä, kanske dags att sova...sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0