Ohumana tider...

självklart att det kom världens regnskur när jag var snäll och hjälpte min pappa dammsuga och skura idag...
 
det är så typiskt, bara för att  man just fått golven rena och fina (med tanke på att han har 1 hund och 6 katter). det är ju inte så att dom torkar tassarna varje gång dom springer in. suck..!!

trött så in i h-lvete är jag idag, varför måste skolan börja så tidigt, kunde ju vara lagom att börja 9.00 istället för 8.00, helt ohumana tider ; ( (morgontrött som man är)

ska ta och kolla lite på det jag hade spelat in när vi var borta, helt suveränt med den här inspelningdbara dvd jag fick av gubben, när man spelar in på hårddisken får man ju plats med hur mycket som helst, så jag har bandat "våra bästa år" i två veckor ; ))))))   töntig man är hahaha.....

går fortfarande och funderar på hundarna i bulgarien, någon ide någon..??

ha en fortsatt trevlig kväll...

förresten, vill bara tillägga att jag hoppas att "P" hade en trevlig kväll igår, hör av dig, jag vill ha detaljer ; ))

tjenis...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0