Hemlösa hundar i Bulgarien...

måste väll ta mig i kragen, min granne tyckte det var på tiden att jag började blogga igen (bara för att du bloggar 114 inlägg om dagen, ha ha)...

nu är vi ju då hemma igen från bulgarien, som sagt maten var kass, servicen med och engelskan var inte helt bra den heller, deras alltså, och så var det ju det här med hunden, håller på att söka på nätet om det finns någon möjlighet att hjälpa henne. skulle mer än gärna ta hem henne till sverige, vet att det finns organisationer som tar hem hundar från spanien och irland som sen adopteras ut i sverige, undra om det kunde funka från bulgarien, det är ju knappast så att jag har så där 60000:- per hund att betala i karantän, och man kan ju inte lämna kvar hennes valpar. nån som har några ideer eller kunskaper i ämnet så skrik till. eller om ni har någon halv miljon som ligger och skräpar i någon låda ; )

i dag var det första skoldagen på sexårs för lilltjejen, ska bli spännande att höra hur hon haft det, senare idag ska vi in till stan och träffa min bästis som ska gifta sig och prova tärnklänning, spännande värre!! lilltjejens näbbklänning är redan klar. så fin!

nä nu måste jag iväg...ha're...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0