Fredagsbekvämt...

vilken trevlig fredagsdag vi haft...

efter att jag hämtat lilltjejen på skolan så åkte vi till min bästis, det var första gången som hon (lilltjejen) fick träffa min kompis bebis, han är ju neobarn, föddes i v. 24 och vägde 780 gr. så han har varit nästintill isolerad den han föddes, men så nu äntligen fick dom träffas. så hon lekte med honom och matade och tom hjälpte till med blöjbytet,  vi satt och åt lunch och fikade och gick igenom planerna för min kompis bröllop, hon gifter sig nästa vecka och jag och lilltjejen ska ju vara brudtärna och brudnäbb, det ska bli så himla kul. det blir då även dop av hennes lillkille samtidigt.

vi har precis ätit pizza här, lite lagom fredagsbekvämt : ) så snart ska vi väll ta fram lite fredagsmys här och umgås och ha en trevlig kväll...detsamma till er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0