Batteriet på laddning...

så var den här helgen över också då, fy vad helgerna tar slut snabbt...

gud vad mycket jag har att göra i veckan:
måndag: simskola med lilltjejen, kalas hos grannen
tisdag: med lilltjejen och träffa mormor i farsta och kolla efter doppresent
onsdag: intervju
torsdag: till stan och prova klänningen till bröllopet, kalas för min andra bästis son som fyller 8
fredag: fixa naglarna, hjälpa till att ställa iordning festlokalen till bröllopet
lördag: BRÖLLOP!!!!!
söndag: soooooovaaaaa.....

utöver allt detta så ska jag ringa toastmastern och planera en sak, fixa 8-årspresent, strumpbyxor till bröllopet, bröllopspresenten, ringa agria ang. katternas försäkring mm. oj oj oj... ; ))

igår (lördag) hade vi kräftskiva/grillkväll med grannarna på gården, som vanligt väldigt trevligt, grannen under har fått hem sin dotter nu som varit i marocco jättelänge, kul att träffa henne :) man är verkligen bortskämd med att ha så bra grannar, tänk om man nångång skulle flytta och få asotrevliga grannar, vad trist!!

idag har jag varit på värsta shoppingrundan med min pappa, först till EKO och handla present till grannen till imorgon, sen bauhaus där pappa köpte 18 säckar jord(!!!), han ska gräva om hela sin trädgård, har ju berättat förut att han är en trädgårdstönt, men så har han en ursnygg trädgård också!! efter det var vi till ica maxi och handlade lite mat också, sen hem till honom och tog ut hunden och hämta min bil som stått med batteriet på laddning, den funkade ju inte i måndags när jag skulle köra lilltjejen till skolan, men det verkar som att en av cellerna i batteriet är dålig så det lutar åt att jag måste köpa nytt batteri, kul kul, bara sådär ca. 700:-, kul kul...

nä, måste gå och göra natt nu...sovgott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0