Vart tar tiden vägen...

halva veckan har gått, f-n vad tiden går fort...tycker veckorna bara går och går, tiden går snabbare ju äldre man blir har jag märkt, nu säger det bara swisch så har ett år gått, tiden gick inte så här fort när man var yngre, vad f-n beror det på...??

var och shoppade två nya toppar till lilltjejen idag, måste ju skaffa lite kortärmat nu när våren närmar sig, fast det är fortfarande rätt kallt ute tycker jag, det är inte någon riktig värme i luften ännu, det har varit ett par dagar det har varit riktigt skönt, men det går upp och ner hela tiden med vädret. 

tog en skogspromenad idag med med morfars hund, var och handlade lite och sen var det middag, inte så märkvärdigt idag inte, marsvinsstädning och en maskin med tvätt, så när tvätten är klar tänker jag gå och sova.

bjöd in bruce willis idag också, "the whole ten yards", men jag har inte hunnit titta klart på den ännu, håller ju på att försöka samla alla bruce-filmer på dvd, har en hel del redan och en del på vhs, men vill ha alla på dvd, filmtönt som man är : )) . hittade "bandits" och "schakalen" plus en annan film med john travolta till värsta klippet priset idag, tre för 99:-, lyckan var total ; )) .så nu har jag väll iaf ungefär 20 av brucan's filmer på dvd. men fler ska det bli...

nu ska jag hänga tvätten och gå och lägga mig....see you...


här är bruce med flickvännen emma hemming.
image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0