Vadå hoppa, va f-n...

nu börjar fredagskvällen ta slut, lilltjejen sover och jag ska strax ta ut xena på sista kissrundan, sen ska jag ta en dusch innan jag hoppar i säng, varför säger man alltid hoppa om allt, hoppa i säng, hoppa in i duschen, va f-n, man hoppar ju inte ; )) , helt skruvat måste jag säga, hahaha. 

vi spelade lite spel här ikväll, en av lilltjejens favorit saker att göra när det ska mysas, det var ett my little pony spel, ett typ av memory spel. jag vann en gång och hon två, så båda var nöjda...

väntar på en tvätt också, har ju rensat garderoberna idag, så jag passar på att  tvätta vinteroverallen och andra vinterytterkläder, ja, vinterkläder helt enkelt. ska ta och packa undan dom nu. f-n vad nice det skulle vara att få köpa en helt nu garderob, tänk att ha sådär 30-40000:- att bara bränna på kläder, drömma går ju...

nä, ska ta ut xena nu och hänga tvätten...god natt till er alla...

image146 

Kommentarer
Postat av: Mikela

Det låter bra det,glöm bara inte att ta ner matställningen med så Felle kan ge henne mat:))
Kram på dig så hörs vi på söndag när jag kommer hem igen!

2008-04-26 @ 00:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0