Tv kväll...

sådär, då var kvällens tv avklarad, desperate housewives och christine...

vilket kanonväder det var idag, men jag hade ont i huvudet fortfarande från igår, var på ikea igår, och av någon anledning får jag alltid ont i hvudet där, jag tror det beror på deras luftkonditionering, jag är jättekänslig för allt vad drag heter, för att inte tala om när det blåser. jag handlade en jättestor grön växt till mitt sovrum, en urmysig pläd till soffan och ett par nya kuddar till sängen samt ett par matskålar till katterna. lilltjejen köpte två mjukdjur, ett marsvin (!) och en pudel.

lägger in bilder på några av sakerna.

image140 image143image144

hämtade lilltjejen efter gympan idag, som vanligt på tisdagar, hade köpt med glass till henne, morfar och mig, så stannade till hos morfar, åt glass i solen, lekte lite i trädgården och jag tog en promenad med hunden och handlade lite. sen hem och åt middag och lilltejen fick hoppa i badet, medans jag tvättade fönster, skura kattlådan och badrummet, jag hade redan damsugit och gjort rent till marsvinen tidigare idag. sen blev det mys i soffan en stund med bullar och juice, så var det läggdags och jag fixa tvätten och vattnade blommorna. städa städa varje fredag (eller var det tisdag...) ; ))

imorgon ska vi till mormor som fyller år, så jag ska hämta lilltjejen lite tidigare imorgon, men innan måste jag hinna köpa en present också, skulle ha gjort det idag men det blev inte så pga huvudvärken. ska ner på hemtex och spana lite... skulle behöva förbi zoo också och köpa kattsand och kutterspån, få se vad jag hinner med...

men nu ska jag gå och lägga mig, håller på att försöka få lite mer än fem timmars sömn per natt ; )

ha en skön kväll, god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0