Tusen femtio hundra pengar...

oj, vad trött jag blev helt plötsligt, känner att jag måste gå och lägga mig...

idag började vi dagen med en hundpromenad på 45 minuter, sen gick vi in och åt frukost allihopa, xena med. sen gjorde vi oss iordning och lämnade hem xena till grannens dotter, när vi skulle gå följde xena efter oss, hon blev nog lite förvirrad vart hon skulle vara efter att varit med oss ett par dagar och inte varit hemma, skruttan ; ))

sen har vi varit borta hela dagen, avsluta våran dag hemma hos morfar som bjöd på pizza : ) . efteråt tog vi hunden på en promenad i kvällssolen, det var härligt, jag och lilltjejen gick och spånade på vad vi skulle göra om vi vann jättemycket pengar ( tusen femtio hundra pengar som hon sa....) . kom fram till att det blir ett hus med stor tomt till oss, med ett prinsesslott på tomten, en stor pool med båt i, fet pulka till gubben, hela släkten till thailand, mormor och hennes man eget spa och en vindsvåning på söders höjder, brorsan med dotter en 5:a, på söder, dom med. morfar eget flygplan, bjuda hela dagis på gröna lund mm mm mm, dröööömmmaaa.....

efter pizza svullandet och hundpromenerandet så åkte vi till godissvampen och köpte lite lördagsgodis, sen hem och spelade ett bamsespel, så var det läggdags för lilltjejen och lite inspelat bolibompa, men hon hann nog inte se så mycket innan hon slocknade ; ))

så nu sitter jag här och är allmänt trött (och fet efter pizza och godis, skäms på mig...)
ska ta och tvätta mig och borsta tänderna och gå och lägga mig och titta på mitt inbandade, days of our lives från torsdag och fredag.

bloggar väll nått imorgon....säger bara, 5 dagar kvar........!!!!!

image149

Kommentarer
Postat av: Mia

5 dagar kvar till vad??

2008-04-27 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0