Tänker på Engla....

kan det vara det här j-vla vädret som gör att man har pannknack hela j-vla tiden, börjar ju bli lite småjobbigt... idag har jag iaf varit och besiktat bilen, och den gick igenom, nice...sen var jag till farsta centrum en sväng och strosa runt, köpte lite kläder till lilltjejen och kolla lite på allt möjligt krims krams.

sen hem och hämta henne på dagis, sen var vi förbi morfar för en hundpromenad, och idag var det faktiskt skönt med frisk luft när skallen bultar som en j-vla tfghjk%hhh?vgcv##gvv...ni hajjar va..?? morfar bjöd på middag idag med, tack snälla morfar, så skönt att slippa laga middag när man är helt kokt i huvet, sen var det hem och lilltjejen lekte med grannens flicka en stund medans jag gjorde rent till marsvinen och sorterade lite papper, när hon kom tillbaka fikade vi lite bullar  och saft (kanelte för min del). sen var det läggdags, under vissa protester : ) . men i säng kom hon iaf och jag tog en dusch, det är så skönt och bara stå stilla medans varmt vatten rinner över huvet på en när man har ont i skallen, sen var det dags för "men in trees", och efter det har jag suttit och kollat min mail och läst aftonbladet på nätet, f-n vad jag lider med "Englas" familj, ber till gud att dom ska hitta henne snart, välbehållen!! måste vara  en förälders värsta mardröm att ens barn försvinner, hur f-n hanterar man sånt, tänker på dig Engla.................

ska ta och gå och lägga mig nu, önskar att alla ni andra också ber för Engla, även om ni inte "tror", gör det för Englas skull...

image129


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0