Städtanten...

hahaha, ibland känns det som att jag inte gör annat än städar, läser man min blogg så står det ju bara om all min städning, hahaha... men allvarligt talat, jag gillar att ha det rent och snyggt omkring mig : ))

har damsugit och skurat, gjort rent till marsvinen, tvättat, diskat och lagt fram kläder till imorgon. just det, vattnat blommorna också, måste ju säga att mitt liv låter spännande ; ))

men skönt att ha städat till helgen, så man bara kan slappa imorgon och ha fredagsmys...

var på möte imorse på skolan där lilltjejen ska börja i höst, av de 64 barn som ska börja där så var vi bara föräldrar till 6 barn där (??), konstigt måste jag säga, mötet var lagt 8.15-9.00 för att underlätta för de som har svårt att komma ifrån jobbet, men det var j-vligt magert med föräldrar iaf, trist...
men det verkar vara en bra verksamhet på skolan så det blir nog bra för lilltjejen där, gick ju själv där för X antal år sedan, så lite kul att "återvända"

sen har vi varit på simskola idag, det övades på att flyta på rygg och hoppa från kanten, samt att ta sig upp på kanten, den höga kanten då. efteråt köpte vi med oss mcdonalds hem, f-n vad trist deras mat är, man blir ju inte ens sugen på den längre, deras pressade hamburgare är ju helt mjuka och äckliga, varför kan vi inte få hit en max-restaurang istället.....ska nog ta och köpa hem något godare efter simskolan i fortsättningen, det är ju bara att man åker ju liksom nästan förbi mc från simhallen, så det har blivit bekvämt att stanna där, men ska nog ta och ändra på det, i nödfall kan en fiskburgare gå ner ; )

hemma runt sex, lilltjejen ville spela på datan lite efter vi ätit och jag städade, sen läggdags och jag väntar på tvätten, sen tänker jag också gå och sova. har bandat "spårlöst" på tv4 och tänkte kolla på det i sängen, missade första avsnittet, hoppas att det är en bra serie. men sov gott alla....natti...

image130

 

Kommentarer
Postat av: Mikela

Du kanske kan börja städa hos mig nu för det behövs verkligen????
Du behöver inte städa ihjäl dig där hemma..*ler*

2008-04-11 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0