Städmani...

gissa vad, jag träffade brucan idag med, i "bandits", halvbra rulle, hans två yngsta döttrar gör ett par små roller i den filmen, det är rätt ofta hans döttrar är med i hans filmer, men jag tror inte jag sett rumer (hans äldsta dotter) i nån film.

sen var det stor städning som gällde, skurade badrummet och dammsög och skurade golv, i vardagsrummet fick jag värsta infallet och flyttade hela soffan, bordet och mattan och körde en riktig skrubbning...så j-vla skönt att få sånt gjort emellanåt. ska ta fönstrena imorgon hade jag tänkt. jag har tvättat sängkläder och bäddat rent också, sen blev det två till maskiner. väntar på att den sista ska bli klar nu.

idag var vi på simskolan, lilltjejen såg verkligen fram emot det idag, hon har börjat bli bra kompis med en av tjejerna där, jag och mamman brukar sitta och prata medans dom simmar, så dom gör allt tillsammans i vattnet, sen efter lektionen vill dom leka lite i vattnet, och efter duschar dom och sitter en stund i bastun och får frukt och dricka, helmysigt. sen är det påklädning och hårföning, när det är avklarat går vi tillsammans ut till bilarna och åker efter varandra till mcdonalds (ja, det blev mc idag igen, så j-vla boring). värsta torsdagsrutinen allt det där...

hemma vid 18, åt och kolla extreme makeover:homeedition, vilka j-vla lyxkåkar dom får (avundsjuk), lilltjejen lekte en stund innan läggdags, men till 20 var hon i säng och då börja min tv-kväll, "spårlöst" och "medium", sen fick marsvinen rengjort och kvällsmat, och nu börjar det bli läggdags även för mig...hoppas brucan kommer imorgon också ; )) .....sov sött...  


bruce och rumer.
image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0