Snöväder igen...??

har ni sett på f-n, jag bloggar före midnatt...inte illa...

vi vaknade runt halv tio imorse, lilltjejen väckte mig (tro för f-n inte att jag vaknar av mig själv den tiden, haha). så då gick vi upp och fixa frukost och åt den framför morgon-tv'n, mormor vaknade hon också och gjorde oss sällskap. sen låg vi och mysade lite och kollade på tv och mormor läste saga för lilltjejen, vi åt lunch efter ett par timmar och sen kom mammas man och skulle hämta henne och katten, när de åkt hem satte jag igång och städa. tvättade sängkläder och damsög och skurade, diskade och plockade undan lite.

efter det åkte vi till morfar och jag tog ut hunden på en timmes promenad medans lilltjejen stannade hos morfar och lekte med kusinerna som kom förbi. sen var det dags att åka hem och fixa middagen, det blev tacos som fanns kvar. sen in med lilltjejen i duschen och bäddade rent i sängarna, när hon kommit i säng så var det min tur att duscha, det blev en helrenovering, torrborstning på hela kroppen, ansiktspeeling, ansiktsmask mm. så underbart skönt. så nu känner man sig lyxig värre...

hörde att det skulle bli oväder i veckan, kanske snöoväder igen, kan det verkligen stämma, hoppas inte, har liksom fått nog av vintern nu, eller hur..??

kanske tittar in senare...eller inte...kanske....

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0