Skogsbukett...

sitter här och sippar på mitt kanelte, ska faktiskt försöka komma i säng före tolv idag (kors i taket).

var iväg och handla på coop forum idag, skulle kolla på lite växter och blommor till balkongen men det var ju skit litet utbud, har väll inte kommit igång ännu, så det blev bara mathandling, boring, jo, en rockring i glittrigt rosa och silver till lilltjejen , så hon var ju mer än nöjd.

sen åkte vi förbi  morfar och tog ut hunden på en skogspromenad för morfar var på möte, det var skönt att andas lite "skogsluft". lilltjejen plockade en fin bukett till mig med en tallkvist, ljung, lingonkvist mm. gullunge ; ))

hon gjorde ju illa sin stortå igår, klämde den, så den är lite svullen och röd och nageln svagt blå, så hon klämde den ganska ordentligt. hon har haft ganska ont, men varit duktig och försökt gå ordentligt på foten iaf, fast det gör rätt ont när hon har skor som klämmer just på det onda, stackars liten...

väll hemma var middagen snabbt avklarad och rengöring hos marsvinen, sen hoppade hon i säng och kolla lite bolibompa inspelningar och jag diskade och sen var det dags för "american idol", lika kul varje gång, snacka om att en del människor inte har någon självinsikt...hahahaha...


sen hamna man som vanligt framför datan, kolla mailen, hemnet (husknarkare som man är hahaha), aftonbladet, fritidsresor, ving, läsa grannens blogg mm..men nu ska jag ta och gå och göra natt...see you tomorrow...


undra om de här killarna också borstar tänderna innan läggdags...???
image127


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0