Shit, vilken dag...

snacka om städdag, lämna lilltjejen imorse, sen hem och åt frukost, rengöring till marsvinen, dammsög och skura golven, tvätta alla sängkläder mm, sen hem till pappa och dammsög och torka av inne i bilen, hämta lilltjejen, tillbaka till morfar, tvätta bilen och böt till sommardäck, lilltjejen åt lite middag där och jag åkte och handlade och lufta däcken på bilen, hämta lilltjejen och hem och på med mer kläder, ut igen, mötte morfar och morbror samt några kompisar, gick och kolla majbrasan som skulle börja kl. 20.00, men var försenad till 21.00, kallt blev det att vänta, gick med barnen och köpte sockervadd, varm korv och fiskdamm, hem vid 21.30. lilltjejen in i duschen och bums i säng, jag rensa bort allt i badrummet ,det hade läckt vatten från tvättmaskinen så det var helt blött på golvet, flytta undan tvättmaskinen och torktumlaren, montera bort rören för utspolningen och gjorde rent vattenlåset som geggat igen (äckelvarning!!), och silen till tvättmaskinen, sen skura hela badrummet och ska nu köra en testmaskin (håll tummarna, hoppas det inte läcker ut vatten i gen) då får jag spelet, så nu tänker jag duscha så får jag se sen hur det gått ( hoppas, hoppas....)

och imorgon landar kungen...jippie!!!!!!...sovgott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har kungen varit hela tiden?

2008-05-01 @ 15:38:01
Postat av: Anonym

kungen har varit bortrest på statsbesök.

2008-05-01 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0