Så j-vla nice...

jag har faktiskt badat, det var länge sen, brukar alltid vara så stressad att det bara blir duschar jämt, men när jag badar så blir det iaf bara 10-15 min. sen börjar det krypa i kroppen, har ingen ro att bara "ligga där" : ))
 
idag var det riktigt vårväder, helt kalasläckert!! har ägnat hela dagen åt storstädning, riktig vårstädning...fast inte till mig själv utan morfar, han kan ju inte städa själv...hahaha, nä, men vi brukar byta tjänster med varandra, om jag städar åt honom så gör han nått annat åt mig, och ska sanningen fram så blir det helt klart snyggare när jag städar ; ))

efter att jag hämtat lilltjejen på dagis så tog vi cykeln och gick en promenad med morfars hund, måste ju passa på att "använda" vårsolen, och lilltjejen fick syn på rådjur bakom morfars tomt, snacka om dagens händelse.

sen var det hem och äta middag och fixa marsvinen som vanligt, så försvann fästet till drickflaskan, spårlöst borta, hur kan något bara försvinna  i tomma intet, har letat överallt och lite till, men den dyker väll upp på det mest skeva ställe om ett par dagar, kanske hustomten lånat det..??
 
nä, nu ska jag surfa runt lite sen väntar john blund....ha're...

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0