Rita med gatkritor...

nu väntar jag på american idol, annars är det väll inte så mycket att se på tv idag,,,

hade trevligt värre med min gamla studiekompisar idag, vi avslutade hemma hos en av dom så jag fick se hur hon bor ( hon har flyttat sen vi såga sist) och träffa hennes son som jag inte heller sett på länge, samt hennes nya pojkvän och katt (som väger 8 kg!!). och de ska få en bebis om 5 veckor, stort grattis till det!! vi bestämde att det inte skulle få gå så lång tid tills vi ses igen : ))

sen var jag och handla och hämta lilltjejen och vi åkte till morfar och tog hunden på den dagliga promenaden, hem och åt middag sen gick vi ut på gården och lekte en stund, ritade med gatkritor och var på lekplatsen, så var det dags att gå in och duscha och få lilltjejen i säng...så nu sitter jag som sagt och väntar på american idol...

ha en trevlig kväll...

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0