Nyfriserad...

så då var man nyklippt och slingad då, skönt att inte se ut som en skata i skallen : ))

gick en promenad med xena innan vi hämtade lilltjejen på dagis, sen ner och handla, efter det var vi till min kompis som fixa håret på mig, medans jag matade hennes minsting på 5 mån. (det var ett tag sen man mata bebis, hihi). lilltjejen lekte med hennes stora dotter (6 år) på gården.

förbi morfar efter och tog en lååååång promenad med xena och morfars hund i skrubba skogen i 1 timme och en kvart, vi var rätt slut sen både hundar, jag och lilltjejen, det var varmt ; ))

sen hem och lagad middag, kassler som var kvar med pommes och majskolv, mums igen... och xena fick sin middag, nu sitter xena och glor på marsvinen och lilltjejen på en film och jag bara slappar .... ; )))))))
 

Kommentarer
Postat av: Mikela

Det låter som om min hund inte kommer vilja flytta hem till mig sen igen:)))
Här har allt varit bra, jag har verkligen trevliga kusiner som jag faktiskt ska hålla kontakten med nu..
Hoppas allt går bra där hemma men det låter så i allafall!
Kram

2008-04-25 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0