Mysteriet löst...

ska iväg och luncha med två tjejer jag pluggade tillsammans med förut, vi har inte setts på ett tag så det ska bli jättekul...

jag har hunnit en hel del här idag, efter jag lämnat lilltjejen på dagis så stannade jag på kyrkogården och planterade lite blommor hos min farmor, sen hem och ringde åt min pappa ang. en tidningsprenumeration (fixade lite bra pris till honom), hem och gjorde rent till marsvinen, dammsög, vattnade blommorna och kollade på en bruce willis rulle, och vet ni, jag skrev förut att "brucan" ofta har sina döttrar med i sina filmer, men att jag inte minns om jag sett hans äldsta dotter rumer i nån film, så idag kollade jag "gisslan" som jag inte sett på länge, och där var hon, hon spelade hans dotter,  så nu var det mysteriet löst...

ska ta och göra mig klar och sticka nu, tittar in ikväll kanske...ha en bra dag!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0