Mormor på besök...

nu har jag städat undan lördagsmyset, och marsvinen fick också rengjort och kvällsmat för ett tag sen, vi har ju haft min mamma här idag, så vi har haft lite extra lördagsmys och lilltjejen har verkligen utnyttjat tillfället och hängt och klängt på mormor till max, -titta här, -mormor titta på mig... hela tiden, vill verkligen visa allt hon kan för mormor, och självklart får hon all uppmärksamhet hon vill av mormor : ))

så vi har ätit gott och snaskat lördagsgodis och chips och hunnit titta på både "natt på museet" och "råttatouille", sen slockna lilltjejen rätt snabbt när det var läggdags.. : )

nu har mamma gått och lagt sig och jag sitter uppe och kollar på "när lammen tystnar" och surfar lite på datan samtidigt, man är ju tjej så man kan ju göra fler saker samtidigt.....   

en god natt till er alla....


image125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0