Morgon med hund...

det var länge sen jag gick morgonpromenad med hund, går ju ofta med pappas hund på promenad, men inte på morgonen så ofta, vi gick upp vid 7.45, gjorde oss iordning och lilltjejen åt frukost, sen tog vi en sväng med xena, lämnade lilltjejen på dagis och hem och tog en längre runda med hunden, sen gick vi hem och åt frukost, både hunden och jag : )

sen har jag gjort rent till marsvinen rensat min klädkammare och sorterat ut urväxta kläder från lilltjejens garderob, har en tjej som brukar komma och köpa hennes kläder som blivit för små till sin dotter, kanon...

nu ska vi ut och promenera igen, hunden och jag, sen handla och hämta lilltjejen, efter det ska vi till min kompis som är frisör och hon ska hjälpa mig med håret, så j-vla nice ; ))))

kollar in ikväll....ha en bra dag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0