Matlåda...

idag fick vi sovmorgon, så j-vla nice...

upp och fixa frukost och duscha, rengöring till marsvinen, damsög och plocka in tvätt...

efter lunch kom en kompis hit, hon brukar köpa kläder efter lilltjejen till sin dotter, så det blir ett par gånger per år som jag rensar garderoben och ringer henne. så idag kom hon med sina barn och fika, så blev jag lite rikare ; ))

sen åkte vi förbi morfar och tog en promenad med hunden innan vi åkte och handlade, imorgon ska lilltjejen med dagis på utflykt så vi skulle handla matlåda, det blev kassler med pasta och coleslaw, och till det gurka och majs. juice att dricka och en chokladmuffins och vindruvor.

när vi kom hem lekta lilltjejen med grannens dotter en tag sen var det dags för duschning och läggning, vi ska vara en halvtimme tidigare på dagis imorgon så klocka ringer 06.00, (f- f-n)

så  nu ska jag ta och göra mig klar för sängen så jag får upp min f-rbannat trötta kropp ur sängen imorgon...sov sött...


lite förvirrande ; )) .......
image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0