Lika skadade...

jaha, ikväll gick det att logga in, det funkade inte igår kväll.

snart är helgen slut, igår hände inte så mycket, hämtade lilltjejen på dagis och var och handla lite, tankade bilen, förbi morfar och tog en hundpromenad sen hem och åt pizza till middag, skönt att inte laga mat  på fredagen, sen kolla vi på talang 2008, rätt trist program måste jag säga, fast tjejerna i sumodräkter fick mig faktiskt att asgarva. marsvinsrengöring och tvätt ocg en dusch och natting av lilltjejen så var den dagen slut.
 
vaknade klockan åtta imorse och somnade snabbt om, sen var vi ute på lite äventyr idag och stannade till hos morfar för en hundpromenad idag med, hem och åt och kolla tv, lilltjejen ville spela dataspel och jag fastnade på msn med en kompis och vi pratade ett bra tag, den killen har jag skrivit om förut och kan bara tillägga att vi har väldigt roliga samtal, man kan säga att vi är lika "skadade" haha. har uppmanat honom att också börja blogga för han skulle verkligen kunna göra sig "ett namn" här med sina historier och galenskaper. roligare kille får man leta efter, och skevare ; ))) 

lilltjejen gick och la sig och kolla bolibompa som jag bandat och somnade efter en stund, hade tänkt att kolla en "brucan" film ikväll också men nu blev det så f-rbannat sent så får nog hoppa det, känner att jag börjar bli trött och imorgon ska vi till mormor så ska nog ta och hoppa i slafen nu. så gott natt till er alla...


vad gillar ni den då, hahahah....
image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0