I väntan på Bruce Willis...

sitter och smaskar på mina nya favorit chips, pringles curry, riktigt goda, har suttit fast i telefon i över en timme med en av mina bästa vänner, helt sjukt att man kan prata så länge i telefon, egentligen avskyr jag att snacka i telefon...vill helst bara ha korta samtal, men vissa personer pratar man bara på med, så vips har det gått en timme ; ))

idag har jag och lilltjejen varit hundvakt till morfars hund hela dagen , morfar (min pappa) har jobbat på trädgårdsmässan hela dagen, vi började med att gå med hunden till skolan där lilltjejen ska börja i höst och lekte på lekplatsen där, eller gick, jag och hunden gick och lilltjejen cyklade. sen gick vi hem och åt lunch och pysslade om alla katter också. spanade in tre råddjur som gick på grannens tomt, sen tog vi en till promenad med hunden i "storskogen" en timme, det var lite småkallt men ändå skönt att röra på sig och få frisk luft. sen tillbaka med hunden och gav honom middag, då kom morfar precis hem, bra timing...så då åkte vi, lilltjejen och jag och hämtade pizza, vi lämnade av en till morfar och sen åkte vi hem och åt vår och kolla tv, började kolla på körslaget sen, men fy f-n vilket tråkprogram...började fixa till marsvinen istället och då ringde min kompis, och sen ringde mamma, så man blev fast i telefon ett tag : ). men nu är luren pålagd och lilltjejen ligger och jag väntar på bruce willis, han kommer klockan 00.00, på tv 4+, inte hem till mig alltså, om det var nån som trodde det (eller jag som hoppades det.....drömma går ju) så nu är det dags av avrunda här...ha en fortsatt trevlig lördag..... bye bye...  


f-n vad han är läcker...
image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0