Hundpromenad...

hämtade lilltjejen på dagis och sen var vi iväg till simskolan, efter var det direkt hem och åt middag, kassler, mums...sen hämtade vi grannens hund och först fick hon sin kvällsmat sen tog vi en timmes promenad i kvällssolen, rätt skönt. sen fick hon gå med upp till oss, hon tyckte det var väldigt konstigt att hennes matskålar fick åka hiss ; )). det har funkat bra med våra katter, morris har redan hälsat medans pixie är lite reserverad fortfarande. gissa vart xena har varit sen vi kom in, brevid marsvinsburen, med blicken fastnaglad : )) , nu har ju hon marsvin själv hemma så det är ju inget nytt, man kan ju tycka att det borde bli ointresssant, men inte..... 

jag köpte min skål idag och hushållspappershållaren, kunde inte låta bli : ) , men fan vad snygg den skålen är...

nu väntar jag på tvätten och sen ska jag gå en kissrunda med xena innan det är sängen...

ha en trevlig kväll....natti natti...


tur att man handdiskar ; ))

image145


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0