Hon ger mig kräkreflexer...

sådär, nu fick tråkvardagen en rivstart...nu har äntligen desperate housewives kommit igång, så nu börjar glamouren i min vardag ; )) . tack gode gud för att strejken hos hollywoods manusförfattare är över...vad skulle annars en "trist" svensson göra om man inte fick lite av LaLa landets glamour...

och imorgon kommer "men in trees", och på torsdag "medium", men när kommer "ghostwhisperer" igång???? nån som vet. vad skulle man göra utan tv, vad f-n pysslade folk med förr i tiden ; ) . allt var inte bättre förr, inte för en tv-tok som mig iaf!!

har fortfarade inte hittat nån resa, tror vi hittar på nått annat, jag har värsta nyhetstorkan på ideer inför sommaren, finns massa kul men kan inte förmå mig att planera nått vettigt, vad f-n är det för fel på mig, hur svårt kan det vara. f-n vad jag avskyr den där frasen (som jag av någon anledning använder ofta) -hur svårt kan det va?! j-vla linda bengtzing har sabbat den totalt för mig, har svårt för henne, och nu har hon totalförstört ett av mina favorituttryck, värst av allt, lilltejen fullkomligt älskar den låten, men jag får kräkreflexer varje gång jag ser eller hör henne (elaka jag, haha). hon är ju nästan lika illa som carola....

idag hade jag besök av bruce willis igen (jaja, min tv hade det iaf), "the whole nine yards" blev det, håller på att plöja igenom alla "brucan" filmer, ungefär som att ladda batterierna ; )). annars har det inte hänt så mycket idag, utvecklingssamtal på dagis, hundpromenad i vårsolen, handling, middagslagning, duschning, nattning, tv-tittning, bloggning (shit vad mycket -ning det blev, haha). och nu tänker jag gå och sovning, haha....imorgon...


en bild på Bruce och hans familj, döttrarna Rumer, Scout
och Tallulah och exet Demi med sin "nya man", Ashton.
image136       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0