Gud vad skönt...

nu är kasslern stekt och sängen renbäddad, har också hunnit damsuga, skura och gjort rent till marsvinen. skura av badrummet också lite grann, gud så skönt att ha det gjort till helgen, ska ju vara hundvakt också, så då kanske man inte hinner så mycket städning ; )

så nu är det lunch time här, sen bär det av till kappahl och ica, måste nog till zoo också. tror jag ska gå och köpa mig den där skålen också, och dom hade en fin hushållspappershållare (vilket långt fånigt ord, haha) som jag tror jag ska köpa också.

nu är det 1 vecka kvar tills min gubbe kommer hem, gud som jag längtar efter honom.....

tittar in ikväll... tror jag ; ) .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0