Fluga på väggen...

usch och fy, mår inte helt hundra idag...har liksom ingen ork och lite halvont här och där, plus lite skallevärk...

hämtade lilltjejen efter gympan på dagis och så stannade vi hos morfar och blev bjudna på middag, tur det, hade ingen lust att laga mat idag. pallade mig iaf ut med hunden en liten sväng i regnet, hoppades att lite frisk luft skulle göra susen, men blev bara frusen istället. lilltjejen hjälpte morfar laga maten, det blev skink och purjolåda, hon var så stolt, idag hade det också varit hennes tur på dagis att vara med kocken och laga "sin valda" lunch, där hade dom lagat tacosgratäng, när de är "veckans kock" får dom också välja om dom vill äta med sina kompisar eller i personalrummet, hon valde personalrummet, så där satt hon och åt med kocken och hans assistent : )) .det är sådana tillfällen man vill vara en fluga på väggen och få "vara med". så idag har det varit en stor dag för min "stora" tjej. 

väl hemma var det bara att få henne i badet, medans jag fixade iordning tvätten och marsvinen fick rengjort, sen när hon låg i sängen och kollade på dagens bolibompa så damsög jag och dammade, måste ju få lite nytta gjort. så nu ska jag ta och gå och lägga mig, känner att jag behöver sooooova.....höres...

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0