Bruce Willis dagen...

sitter här och tittar på ljuset som brinner i mitt fönster för Engla...som jag lider med hennes familj...stackars barn...stackars mamma...man får lite smått panik när man försöker föreställa sig hur hennes familj har det just nu, vilken j-vla ångest.....

det har snart gått ett år sedan en annan liten flicka som precis fyllt fem gick bort pga en hjärntumör, jag jobbade då på ett ställe som gjorde att jag träffade hennes familj (mamma, pappa, storasyster och ibland farmor mm) varje dag, det var riktigt tufft att se denna familj sakta men säkert se sin lilla tjej tyna bort för dom, inget jag önskar någon att uppleva, de två föräldrarna är nog några av de starkaste personer jag träffat i mitt liv, och ett par som alltid satte sina barn i första hand och en familj som visste (vet) vad kvalitetstid är....tänker på dom varje dag och följer dom än genom deras blogg.

min dag idag har gått i bruce willis tecken, har kollat två "brucan" rullar...slappat totalt, kraftansträngningen idag bestod i en promenad i vårsolen med pappas hund och en sväng till affären, hemma på parkeringen träffade jag min svägerska och vi stod och prata en stund, sen kom hennes sambo, och honom är jag avundsjuk på, han jobbar med simon och tomas, från "design: simon & tomas....hur coolt är inte det...ja, han syns i tv-rutan ibland med dom men jag säger inte vem han är.... ; )) men jag kan ju säga att jag är fett Avundsjuk!!!!!!!!!

sen ikväll var det spännande värre, not, marsvinsstädning, sängläggning av lilltjejen, american idol (inte så spännande kanske men rätt kul) sen var den häftiga måndagen över.

ska ta och lägga mig i min häftiga säng nu....sov gott...


ännu en bild på denna pudding...
image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0