Arg igen...

f-n vad arg jag blir, när vi kom hem ikväll och går från parkeringen så ser jag en karl som är ute med sin valp, och ser hur han ger valpen en handflata rakt över hela nosryggen, j-vla idiot, inte f-n kan jag hålla käften då, utan ifrågasätter hur f-n han fostrar sin hund och att om jag ser honom slå sin hund igen så kommer jag anmäla det till polisen, tror ni f-nskapet svarar ens, jag står där och stirrar på honom, tillslut säger han något :blablabla, english... så då upprepar jag vad jag just sagt på engelska, inte f-n bryr han sig, så då går jag och säger : j-vla kebab (han såg ut som en sån där terrorist med turban på huvet), blir så j-vla arg, jag är f-n inte rasist, men sånna där idioter får en ju att bli så arg och frustrerad att sånna ord slinker ur, och det är sånna som han som gör att man blir rasistisk (lägg märke till att jag skrev "rasistisk" och inte "rasist", en viss skillnad). man hade god lust att ta hunden och gå därifrån....stackars liten.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0