Ärftligt, eller...??

som vanligt har jag städat och kan inte sluta, det började med att jag dammsög medan jag hade maten (tacos, mums ) på spisen, sen gjorde jag rent till marsvinen när jag ändå höll på, sen åt vi, fortsatte med tvätten, torkade golven, diskade, torka av alla ytor i köket, skurade räcket på loftgången (!!). sen duschade och fortsatte skura badkaret och handfat samt spegel. och däremellan allt har jag fått lilltjejen i säng.....pust, det är skönt att ha det gjort : ))

så nu sitter jag här framför datan och glor och klockan tickar på, ska väll gå och lägga mig snart, min mamma och hennes katt kommer till oss tidigt imorgon och ska sova kvar i helgen, hennes man ska åka med min bror och hans dotter på tävlingar i karlskoga så hon vill inte vara ensam hemma, dom bor på landet och hon är mörkrädd ; )) , är det ärftligt eller !! hahahahaha......så vi ska ha lite lördagsmys här hemma imorgon, tyvärr missar jag vår första granngrillning för i år : ( , den skulle vara imorgon, om det nu blir något, hörde att det skulle regna. men det blir fler gånger...

nä nu ska jag titta lite på vings hemsida, håller fortfarande på att leta resa....sussi gott!! 


funderar på att åka hit, phuket, thailand. 
image123image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0