Äntligen har jag träffat honom...

lämnade lilltjejen imorse och sen hem och åt frukost och gjorde rent till marsvinen, ner till centrum, gick på systemet (som jag gör typ 1-2 ggr per år). sprang runt som en yr höna och försökte hitta det jag skulle ha, är där så sällan så jag hittar ingenting. men tillslut hade jag fått ihop det jag skulle ha och sen gick jag och handlade en blomma för nu skulle jag ut till min bästis och få träffa hennes lillbebis för första gången. ( han hade jag köpt en gullig heffaklump till).

när jag kom dit var jag helt pirrig i magen, det här var stort, och jag har väntat länge ; )) ...så, äntligen fick jag träffa honom, och han var så fiiiiiin, en urgullig liten kille och så glad och social, han blir 7 månader imorgon, men egentligen är han bara ca. 3,5 månader för han föddes i v. 24. så pga hans "karantän" och mina och lilltjejens förkylningar har vi inte kunnat träffas innan, men idag...äntligen...och han är urgullig!! jag är så stolt över min bästis som har tagit sig igenom allt vad detta inneburit, puss och kram på dig "A".......

efteråt var jag och handlade och hämtade lilltjejen på gympan, till morfar och åt glass och gick skogspromenad med hunden, sen var vi och handlade på ica maxi, så nu har jag köpt hem massa pelargoner och annat kul.

hem och duscha lilltjejen och fick henne i säng, sen vet ni väll vad som gäller på tisdagar, desperate housewives och christine, nu väntar jag bara på tvätten så ska jag anfalla sängen.

nu är det 2 dagar kvar...!!!...godnatt!!


här är han ganska nyfödd, så liten.....
image153

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0